![Brand Section Digital Experiences Image 1](/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/ro/brand-section/our-science/our-digital-experiences/brand-section_digital-experiences_image-1.jpg?w=260&rev=5bb241a1937c49be91ed559837b9da76&hash=E418C0531DD9714590FFCF31ECD904E135AA8FB1 260w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/ro/brand-section/our-science/our-digital-experiences/brand-section_digital-experiences_image-1.jpg?w=320&rev=5bb241a1937c49be91ed559837b9da76&hash=0B5C7CADB0B517ED74F39DF96E2E7D77D3DA2EE9 320w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/ro/brand-section/our-science/our-digital-experiences/brand-section_digital-experiences_image-1.jpg?w=660&rev=5bb241a1937c49be91ed559837b9da76&hash=1FC519B23ACD90595EBC0E3662508D19E33C2777 660w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/ro/brand-section/our-science/our-digital-experiences/brand-section_digital-experiences_image-1.jpg?w=700&rev=5bb241a1937c49be91ed559837b9da76&hash=B1CB9D357F803087F92DC77799AA7071E1C4CDD9 700w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/ro/brand-section/our-science/our-digital-experiences/brand-section_digital-experiences_image-1.jpg?w=810&rev=5bb241a1937c49be91ed559837b9da76&hash=3E1530DE8171C56999D58C04E580F3625A3C0133 810w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/ro/brand-section/our-science/our-digital-experiences/brand-section_digital-experiences_image-1.jpg?w=910&rev=5bb241a1937c49be91ed559837b9da76&hash=EFCEDF44CC805FB64012183F82EED874590A9159 910w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/ro/brand-section/our-science/our-digital-experiences/brand-section_digital-experiences_image-1.jpg?w=1170&rev=5bb241a1937c49be91ed559837b9da76&hash=0D19A16C2AF9E5EDFF3DE7766F85B8FFCBD9B67B 1170w)
Testarea virtuală de produse de machiaj și Testarea virtuală a culorii părului au fost primele inițiative ale mărcii de a oferi servicii digitale cu o simulare extrem de realistă ca să oferim femeilor oportunitatea să testeze produse pe care poate altfel nu le-ar fi luat în calcul. Femeile pot fi artistele propriului look în timp real și apoi să cumpere produse cu doar câteva clicuri. Skin Genius ajutat de Modiface High technology, achiziționat de L’Oréal în 2018, oferă consumatorilor recomandări de produse cu informații personalizate despre tenul lor – luminozitate, calitatea porilor, fermitate, linii, riduri și tonalitatea pielii. Mulțumită acestei combinații de succes a noilor descoperiri clinice și tehnologice, Skin Genius oferă o rată de exactitate care se potrivește cu diagnosticul dermatologilor’ în proporție de 98%.
Aceste inovații ale mărcii împing limitele frumuseții personalizate ajutând femeile în viața lor de zi cu zi și oferind o experiență unică pentru o marcă de frumusețe care se adresează pieței de masă.