Brand Section History Hero

Istoria noastra

Povestea L’Oréal Paris :
Peste 110 ani de progres

1909 Începuturile L’Oréal’s:
O culoare a părului revoluționară și un Fondator vizionar 

Înființarea L’Oréal din 1909 a coincis cu prima revelație genială a chimistului Eugène Schueller. Femeile își doreau să aibă părul blond scurt, îmbrățișând tendința pentru un stil băiețesc. El a patentat o formulă a culorii părului care – spre deosebire de orice exista pe piață la acel moment – era perfect sigură de folosit. Coloranții de păr au fost extrem de importanți pentru companie’ timp de zeci de ani. 

Brand Section History Image 1

1980-1990’: Inovația ca sprijin pentru emancipare

În anii '60, de la Brigitte Bardot, părul lung a devenit la modă – sălbatic și senzual sau îmblânzit într-o coadă. Cu Dalle la conducere, compania a fost în pas cu era, inovând prin produse care le ofereau femeilor rezultatele dorite fără compromis pentru siguranță. Lansarea mărcii pentru vopsit acasă Préférence în anii 1970 a marcat un punct de cotitură prin crearea replicii celebre, “Pentru că merit.”. Primul mesaj publicitar care a scos în evidență importanța respectului de sine. 

1980-1990’s : Ajutăm femeile să pășească în lume cu încredere

Pe măsură ce tot mai multe femei au continuat să obțină roluri în sfera publică și la serviciu în anii '80, L’Oréal Paris le-a oferit produse de machiaj și de îngrijire a tenului care să le ajute să pășească în lume cu sentimentul că sunt frumoase și tinere.

Brand Section History Image 2

2000’s - Trecerea în noul mileniu: Noi Frontiere

Trecerea în noul mileniu a însemnat o nouă eră pentru L’Oréal pentru că i-a accelerat extinderea în noi piețe, segmente și canale de distribuție și a adus provocarea sustenabilității pe care am acceptat-o. S-a născut L'Oreal Men Expert, prima linie în lupta impotriva semnelor de îmbătrânire pentru bărbați din piața de masă, iar compania a profitat și de oportunitatea digitală cu mult înaintea concurenților, prin inovație continuă și fiind în pas cu vremurile și consumatorii care și-au schimbat stilul de viață și nevoile.

Brand Section History Image 3