
CANNES 2025
LUMINI,
FRUMUSEȚE,
ACȚIUNE!
FESTIVALUL DE FILM DE LA CANNES CU L'ORÉAL PARIS CA PARTENER OFICIAL
Se aprind reflectoarele, întreaga lume se oprește în loc cu răsuflarea tăiată, iar frumusețea intră în prim-plan. La Festivalul de la Cannes din 2025, L’Oréal Paris însuflețește din nou această energie cinematografică. Între 13 și 24 mai, sărbătorim elementele definitorii ale frumuseții, măiestria, eleganța și emanciparea, atât pe covorul roșu, cât și în afara acestuia.
Revenind ca partener oficial pentru machiaj al festivalului pentru cel de-al 28-lea an, L’Oréal Paris aduce un omagiu atât frumuseții, cât și poveștilor puternice care animă fiecare femeie. Anul acesta sărbătorim cu mândrie cea de-a cincea aniversare a inițiativei Lights on Women’s Worth, un premiu prin care reafirmăm angajamentul nostru față de femeile din cinematografie, amplificând vocile regizoarelor talentate și împuternicind noi generații să își spună povestea.
Inspirați de ambasadorii noștri, creăm momente memorabile de strălucire, de la prima scenă, până la căderea cortinei. Pentru că, indiferent unde ne-am afla, pe ecran, pe covorul roșu sau prinși cu activitățile cotidiene, adevărul rămâne același: Merităm.
L’ORÉAL PARIS, IMPLICARE PUTERNICĂ ÎN CINEMATOGRAFIE DIN 1997
De 28 de ani, L’Oréal Paris s-a aflat în centrul Festivalului de Film de la Cannes, celebrând puterea frumuseții pe cel mai prestigios covor roșu din lume. Reunind o familie de ambasadori la nivel mondial, promovăm o viziune a frumuseții incluzive, diverse, neînfricate.
Dincolo de lumina reflectoarelor, L’Oréal Paris promovează implicarea femeilor în cinematografie, clădind o relație specială cu actrițele care întruchipează valorile brandului. Anul acesta, sărbătorim cu mândrie cea de-a 20-a aniversare a Evei Longoria și cea de-a 40-a aniversare a lui Andie MacDowell în rolul de ambasadoare L’Oréal Paris, două jaloane importante ce reflectă angajamentul nostru de durată de a fi alături de femeile care inspiră, pe tot parcursul carierei acestora.

PUTEREA DIVERSITĂȚII PE O SCENĂ MONDIALĂ: AMBASADOARELE L'ORÉAL PARIS PE COVORUL ROȘU
Familia L'Oréal Paris se va reuni pe emblematicul covor roșu de la Cannes, proiectând o imagine a puterii, eleganței și sentimentului propriei valori. De la Helen Mirren la Jane Fonda și multe altele, aceste personalități puternice întruchipează angajamentul neclintit al brandului față de emanciparea femeilor. Defilând pe covorul roșu, acestea transmit un mesaj ferm, promovat cu mândrie de L'Oréal Paris: fiecare femeie merită.

L'Oréal Paris dezvăluie noutățile sezonului în domeniul înfrumusețării la Cannes, cu peste 30 de artiști internaționali conduși de experții globali ai brandului, Harold James, noul membru al echipei, care își face debutul în calitate de director de creație pentru produsele de machiaj L’Oréal Paris, și Stéphane Lancien, expert L’Oréal Paris în domeniul produselor pentru păr, pentru a demonstra inovația în industria produselor de înfrumusețare, expertiza și noile tendințe pe această scenă internațională.
Echipa de experți în produse și tehnici de înfrumusețare a brandului va fi responsabilă de crearea unor look-uri emblematice, special concepute pentru a pune în valoare frumusețea în toate privințele, pentru că toate merităm.
Atât pe covorul roșu, cât și în afara acestuia, ambasadoarele L'Oréal Paris poartă machiaje emblematice, realizate meticulos cu produsele cel mai recent lansate ale brandului, cum sunt Lumi Glotion și Panorama Mascara, precum și rujul emblematic Color Riche, care anul acesta își sărbătorește cea de-a 40-a aniversare.
Familia L'Oréal Paris va fi din nou o prezență memorabilă pe covorul roșu al Festivalului de Film de la Cannes.

PREMIUL LIGHTS ON WOMEN’S WORTH
Cel mai proeminent brand în domeniul produselor de înfrumusețare la nivel mondial prezintă cea de-a cincea ediție a premiului L'Oréal Paris Lights on Women's Worth, jurat fiind actrița și ambasadoarea L'Oréal Paris Viola Davis.
Acest premiu a fost creat pentru a contracara dezechilibrul de gen din industria filmului. Reprezintă un omagiu adus unei regizoare cu perspectivă din selecția oficială de scurtmetraje de la Cannes și din selecția La Cinef Short Films.
„L'Oréal Paris, un brand feminist, încurajează fiecare femeie să își exprime propria versiune a feminității, sprijinindu-le în același timp pe celelalte să își afirme versiunea lor. Iar Cannes este locul în care conferim acestei viziuni o expresie globală.”
Delphine Viguier-Hovasse, Președinte Global al Mărcii L'Oréal Paris