Închideţi

Current site: website_MasterRO
Database: web
Content start path: /sitecore/content/MasterRO
Home node: /sitecore/content/MasterRO/home
Language: Romanian (Romania) : română (România)
Index : masterro_web_index
InstanceInfo configuration: Lowcost
InstanceInfo site: Lowcost;


De 50 de ani susținem valorile femeilor. Pentru că merită.

L’Oréal Paris este mai mult decât un brand de frumusețe

Când spunem „Pentru că merităm”, nu este un slogan, este misiunea noastră. A-ți lua frumusețea în propriile mâini îți dă putere. A crede în propria ta frumusețe este ceva ce nimeni altcineva nu poate controla: aceasta este puterea adevarată. L’Oréal Paris militează pentru ziua când vei auzi: „Meriți”, iar femeile de pretutindeni vor răspunde: „Nu ne-am îndoit de asta nicio clipă”.



Un slogan legendar care unește femeile de pretutindeni

Creat în 1971 de Ilon Specht, o tânăra de 23 de ani, copywriter la agenția de publicitate McCann din Manhattan, și devenit semnătura noastră de brand, acesta rămane la fel de actual și astăzi. Primul mesaj publicitar care a scos vreodată în evidență încrederea în sine, sloganul nostru cunoscut în toată lumea este un mesaj care oferă putere și unește consumatorii în jurul brandului. „Pentru că merităm” a devenit de atunci simbolic prin încurajarea femeilor de toate vârstele și din toate mediile să creadă în frumusețea și în valoarea lor. Femeile inspiraționale și diverse din punct de vedere cultural, care susțin brandul la nivel mondial, fac ca declarația să fie relevantă nu doar pentru generația lor și generația mamelor lor, ci și pentru generațiile viitoare.
Încă de la începuturile sale, „Pentru că merităm” a fost tradus în 40 de limbi și a devenit sloganul militant care unește femeile din întreaga lume, încurajându-le să-și îmbrățișeze ambițiile fără frică și să creadă în valoarea proprie în fiecare zi.

A oferi putere femeilor prin frumusețe susținută de știință

Susținută de inovații științifice, L’Oréal Paris oferă încredere și putere fiecărei femei prin produse de înfrumusețare superioare, bazându-se pe cele mai noi și avansate formule cosmetice și servicii. Produsele de ultimă generație ale brandului oferă încredere femeilor, ajutându-le în același timp să ocupe locul pe care îl merită în societate, să prospere și să schimbe lumea în bine. De mai bine de un secol, L’Oréal Paris face ca inovația revoluționară în cosmetică să fie accesibilă tuturor, fără a compromite calitatea și siguranța consumatorilor. Stimularea creșterii încrederii în sine în acest mod este un factor cheie care contribuie la emanciparea femeilor.
Brandul a crezut întotdeauna că fiecare femeie, oriunde s-ar afla în lume, ar trebui să aibă acces la produse de înfrumusețare accesibile și de calitate, care să-i permită să creadă în ea, pentru că merităm.

O comunitate de ambasadori care amplifică vocea emancipării și a frumuseții inclusive

Un simbol al frumuseții franceze din întreaga lume, L’Oréal Paris reprezintă frumusețea în toate formele sale. Nu există o viziune „unică pentru toți” a frumuseții. „Echipa de vis” L'Oréal Paris este un grup divers de ambasadori, inclusiv vedete din industria cinematografică, a modei și a muzicii, care se dedică emanciparii fiecărei femei, indiferent de vârsta ei, indiferent de originea ei. Întruchipând dedicarea și forța feminină, aceste modele inspiră fiecare femeie să creadă în propria valoare.
Printre excepționalii noștri purtători de cuvânt se numară Aja Naomi King, Andie MacDowell, Amber Heard, Aishwarya Rai Bachchan, Camila Cabello, Celine Dion, Cindy Bruna, Duckie Thot, Eva Longoria, Gemma Chan, Gong Li, Helen Mirren, Jaha Dukureh, Jane Fonda, Katherine Langford , Leila Bekhti, Liya Kebede, Louise Bourgoin, Luma Grothe, Marie Bochet, Nidhi Sunil, Soo Joo Park si Viola Davis. Fiecare dintre ele, în felul ei unic, își folosește vocea și influența pentru a susține și a inspira femeile din întreaga lume.
În fiecare campanie, când acestea afirmă „Pentru că merităm”, ele amplifică mesajul militant al L’Oréal Paris, susținând fiecare femeie să își sărbătorească valoarea.



Cauza noastră: Ia atitudine împotriva hărțuirii stradale

Ne-am angajat întotdeauna să eliminăm barierele dintre femei și ambițiile lor, ajutându-le să meargă liber spre destinul lor. Acest lucru începe prin a avea posibilitatea de a putea merge – liber și în condiții de siguranță – pe stradă, în fiecare colt al lumii.
Hărțuirea stradală are loc peste tot, răpind dreptul femeilor de a se simți în siguranță în spațiile publice și perturbându-le viața de zi cu zi. Pentru că acest lucru este împotriva a tot ceea ce reprezintă L’Oréal Paris, pe 8 martie 2020 brandul a lansat Programul Stand Up. Inițiativa a fost dezvoltată în urma unui sondaj internațional L’Oréal Paris si IPSOS, care a constatat că 78% dintre femei au fost hărțuite sexual în spațiile publice. Dintre acești respondenți, doar 25% au raportat că cineva le-a oferit ajutor; în plus, 86% dintre persoane au raportat că nu știu cum să raspundă atunci când sunt martorii unei hărțuiri sexuale în spațiile publice*.
Acesta este motivul pentru care L’Oréal Paris a decis să se asocieze cu Hollaback!, un ONG internațional care își propune să pună capăt hărțuirii de toate formele. Obiectivele programului Stand Up sunt de a crește gradul de conștientizare cu privire la problema hărțuirii stradale și de a susține 1 milion de persoane cu metodologia „5D’s” a lui Hollaback - un program de instruire pentru a învăța în siguranță cum să răspunzi atunci când ești victima sau martorul hărțuirii stradale. Toată lumea se poate alatura mișcării Stand Up antrenându-se pe standup-international.com și poate distribui pe social media o fotografie ce conține litera „D” pe mâna folosind hashtagul #WeStandUp.
Implementat în Franța, Spania, Argentina, Canada, SUA, Mexic, Italia și India, programul Stand Up Against Street Harassment se va extinde în mai multe tări in 2021, lansându-se în Marea Britanie, Germania, Olanda, Elveția, Ucraina, Grecia , Turcia, Pakistan, Egipt, Maroc, Liban, Israel, Indonezia, Thailanda, Chile, Polonia, Rusia, Suedia, Danemarca, Belgia, Brazilia, Australia, EAU, Arabia Saudita si regiunea Caraibelor.
* Studiu internațional realizat de L’Oréal Paris cu IPSOS, cu date colectate în 8 țări cu peste 15.000 de participanți, aprilie 2019.

#message

More details