Despre noi

L'Oréal Paris este cea mai importantă marcă de produse cosmetice din lume, care aduce pe piață cele mai bune produse cosmetice de lux, la un preț accesibil tuturor. De la machiaj și îngrijirea pielii, la îngrijirea și colorarea părului, spiritul nostru de pionierat definește excelența noastră științifică și inovația continuă. De peste 110 ani ne angajăm să asigurăm siguranța, eficacitatea și calitatea produselor noastre. Fiind o marcă care a susținut și a celebrat întotdeauna emanciparea femeilor, L'Oréal Paris sfidează stereotipurile cu o viziune modernă a feminității. Într-adevăr, sprijinim toate femeile în călătoria lor de a se realiza, în conformitate cu propriile lor principii și dorințe.
Visuel 2 Resized

Frumusețe în mișcare

{ "@context": "https://schema.org/", "@type": "WebPage", "speakable": { "@type": "SpeakableSpecification", "cssSelector": ["speakable-content"] }, "url": "https://www.lorealparis.ro/despre-noi" }

L’Oréal Paris este creația cercetătorului Eugène Schuel, a cărui obsesie singulară pentru progresul științific reprezintă cel mai important vector al frumuseții, atât în trecut cât și în prezent. După 110 ani de cercetare științifică inovatoare, L’Oréal Paris prezintă cu mândrie o gamă de produse de înfrumusețare extrem de avansate, care pot fi utilizate în condiții de siguranță și au o eficacitate dovedită clinic. Colecția noastră de ingrediente a necesitat ani de zile pentru a fi creată, formulată și perfecționată: produsele de îngrijire a părului Elseve Total Repair cu ceramide, Mexoryl SX - propriul nostru sistem de filtrare UV stabil și conceput ecologic, și Pro-Xylane —- o inovație anti-îmbătrânire pe bază de zahăr, pe baza unei chimii durabile sustenabile și aflată în compoziția emblematicului nostru Revitalift Laser pentru îngrijirea pielii.

Căutarea unor inovații responsabile face parte din ADN-ul nostru, iar L’Oréal Paris își urmează politica sa CSR (Responsabilitate socială corporativă). Încă din 1989 , cu 14 ani înainte de a deveni o cerință legală în această industrie - am oprit testarea pe animale a oricăruia dintre ingredientele noastre, prin implementarea inovației Episkin pentru a garanta siguranța produselor. Acest model de piele reconstruită, rezultatul a peste 30 de ani de cercetare științifică și expertiză L’Oréal în ingineria țesuturilor, este o unealtă valoroasă pentru înțelegerea celor mai profunde mecanisme ale biologiei pielii, fără a fi necesară vătămarea vreunei ființe.

Deci, ce ne rezervă viitorul? Continuăm să inovăm în mod responsabil, cu scopul de a înlocui toate sticlele noastre de șampon cu plastic reciclat și reciclabil până la sfârșitul anului.

{ "@context": "https://schema.org/", "@type": "WebPage", "speakable": { "@type": "SpeakableSpecification", "cssSelector": ["speakable-content"] }, "url": "https://www.lorealparis.ro/despre-noi" }
Visuel 3 Resized

Frumusețea care inspiră

O emblemă a frumuseții franceze în întreaga lume, L’Oréal Paris reprezintă frumusețea în diversele sale forme. Considerăm că nu există un model singular de frumusețe‘care să se potrivească tuturor’ : dimpotrivă, frumusețea este universal unică. Faimoasa Echipă de vis L'Oréal Paris ‘’ este formată din ambasadori de toate originile și din toate mediile, printre aceștia numărându-se celebrități din industria filmului, a modei și a muzicii. Aceste femei excepționale sunt’purtătoarele de cuvânt internaționale ale mărcii, reflectând diversitatea clienților noștri. Într-o cultură obsedată de tinerețe, în care femeile în vârstă se simt invizibile și irelevante, L’Oréal Paris a făcut echipă cu revista britanică Vogue pentru a lansa “The Non-Issue”– o publicație apărută în 2019 care evidențiazăideea conform căreia vârsta nu ar trebui să reprezinte o problemă.

Cultura franceză stimulează crearea produselor L'Oréal Paris și nu numai. Dincolo de produsele cosmetice, marca reprezintă atitudinea pariziană liberă cu aspirații diverse, aceasta devenind partenerul adevăratei frumuseți la mai multe evenimente majore. Din 1997, L’Oréal Paris este partenerul oficial de realizare a machiajului în cadrul prestigiosului Festival de Film de la Cannes, excelența în frumusețe fiind pusă astfel în slujba filmului. În plus, în fiecare an, în cadrul Săptămânii Modei de la Paris, reușim, din culise, să punem în evidență abilitățile noastre în materie de frumusețe. Ca marcă “centrată pe consumator”, transformăm aceste importante evenimente franceze într-o oportunitate de a prezenta publicului expertiza noastră în materie de frumusețe. Democratizarea frumuseții PFW o dată pe an cu ‘ Le Défilé L’Oréal Paris’, primul podium disponibil tuturor.

{ "@context": "https://schema.org/", "@type": "WebPage", "speakable": { "@type": "SpeakableSpecification", "cssSelector": ["speakable-content"] }, "url": "https://www.lorealparis.ro/despre-noi" }
Ambasadoarele L'oreal Paris

Puterea frumuseții

{ "@context": "https://schema.org/", "@type": "WebPage", "speakable": { "@type": "SpeakableSpecification", "cssSelector": ["speakable-content"] }, "url": "https://www.lorealparis.ro/despre-noi" }

“Pentru că merit.”

Aceste trei cuvinte simple au devenit o declarație emblematică de frumusețe și emancipare, luxul devenind accesibil tuturor. Prin acest slogan, L’Oréal Paris a fost pionierul primului mesaj publicitar care a evidențiat încrederea în sine mai presus de orice. De la apariția sa în 1971, sloganul L’Oréal Paris a fost un apel la mobilizare pentru a aduna consumatorii în jurul mărcii și a respectului de sine. Dar acesta nu este singurul simbol al emancipării pe care îl susține această marcă.

Purtătoarele noastre de cuvânt sunt diverse modele de urmat, care susțin puterea și emanciparea femeilor, inspirându-le pe altele să își valorifice talentele în fiecare zi. Eva Longoria este o lideră feministă din industria de divertisment, Jane Fonda este o feministă emblematică care luptă pentru’drepturile femeilor și pentru mediu. Liya Kebede lucrează cu Fundația Lemlem pentru a ajuta femeile artizane din Africa să prospere, oferindu-le acces la asistență medicală, educație și locuri de muncă. Doutzen Kroes a format un parteneriat cu asociația “Elephant Crisis Fund” , inversând tendința industriei în ceea ce privește cruzimea față de animale.

În tot ceea ce întreprinde, L’Oréal Paris își demonstrează valorile feministe prin evenimente precum Women of Worth (Femei de valoare). Ani la rând, acesta a premiat femei extraordinare care își servesc benevol comunitățile în timpul lor liber. Pentru aceste femei, evenimentul asigurăo platformă cu un grad mare de vizibilitate și le sprijină demersurile prin finanțări substanțiale.

{ "@context": "https://schema.org/", "@type": "WebPage", "speakable": { "@type": "SpeakableSpecification", "cssSelector": ["speakable-content"] }, "url": "https://www.lorealparis.ro/despre-noi" }

STAND UP!

“L’Oréal Paris luptă pentru emanciparea femeii în fiecare etapă a’vieții acesteia. Hărțuirea stradală este în contradicție directă cu angajamentul nostru de încurajare a sentimentului valorii de sine a fiecărei femei’. Împreună cu Hollaback! și cu alte ONG-uri locale partenere, invităm atât bărbații, cât și femeile, să ia atitudine, să reacționeze în siguranță atunci când sunt martori sau victime ale hărțuirii. Împreună putem crea un mediu în care fetele și femeile să pășească încrezătoare într-o lume lipsită de hărțuire. Pentru că merităm.” Delphine Viguier-Hovasse, Președintele mărcii globale L’Oréal Paris.

Prin lansarea programului nostru internațional Stand Up, în parteneriat cu ONG-ul de profesioniști Hollaback!, dorim să instruim 1 milion de femei și bărbați pentru a ști cum să intervină atunci când sunt martori sau se confruntă cu situații de hărțuire stradală. În acest fel, vom contribui la crearea unei culturi mai egale, bazate pe respect și demnitate. Pentru că merităm.

Sondajul Internațional *Ipsos – privind hărțuirea sexuală în spațiile publice – L’Oréal Paris – aprilie 2019.

{ "@context": "https://schema.org/", "@type": "WebPage", "speakable": { "@type": "SpeakableSpecification", "cssSelector": ["speakable-content"] }, "url": "https://www.lorealparis.ro/despre-noi" }
{ "@context": "http://schema.org", "@type": "BreadcrumbList", "itemListElement": [ { "@type":"ListItem", "position": 1, "item": { "@id": "/", "name": "Acasa" } } , { "@type":"ListItem", "position": 2, "item": { "@id": "https://www.lorealparis.ro/despre-noi", "name": "Despre noi" } } ] }